14 desember 2008

Nærmer seg ferie :)

Nærmer seg ferie og det føles helt fantastisk!
Bare en jobbuke igjen liksom! Så er det ferie i to uker! Det skal bli så deilig!
Og den 29. reiser jeg og Hege til London.

Vi har ikke heeelt bestemt hva vi skal gjøre alle dager å sånt, men vi har jo litt peiling da! Vi vet i hvertfall at vi har lyst å reise på vox museumet, shoppe på salg (!!!), og kanskje se en musikal om det ikke er svindyrt.. Noe vi mistenker at det er.. hehe
Ellers så skal vi se nyttårsparaden, også skal vi være ved elva å se rakettene på selve nyttårsaften! :)

Det har skjedd litt i det siste. Derfor jeg ikke har oppdatert. Men jeg har så dårlig hukommelse, så jeg husker jo ikke helt hva, da!
Men jeg var på Gautekonsert på Tveitasentret på Torsdag, da! Det husker jeg. Det var veldig koselig. Bortsettfra at jeg møtte en rar jente jeg har jobba med, som tydligvis er helt gal etter han, PLUSS at jeg møtte en psyko person som jeg har gått på skole med. Som tydligvis er helt gal fan liksom! :P
Serisøt. Menneske kunne alle sangene, og hadde alle cdene og singlene signert.
Ikke at det er noe galt i det, jeg tror jeg har det selv liksom! haha, men han er liksom sånn 30 år, og kan ikke snakke(trodde vi i 1 år, men jeg hørte han snakke til gaute i går!:P) og han ler sånn TSSSSSSSHHH, og det er eneste måten han har kommunisert med oss på. Han har måne, og går å slår hue i veggen for å få oppmerksomhet.

Men jaaa, på fredag så var jeg og Runa å trente. for første gang på sånn 1 måned eller noe. Har vært syk og sånt, så har liksom blitt litt lite for tiden.
Det var litt gøy, for vi prøvde det nye treningssentret på Tøyen:)

På lørdag var jeg i byen med mamma. Vi kjøpte litt julegaver, og jeg tok en synstest og så på briller! På tide føler jeg :p
Også var det overraskelsesfest for Runa på kvelden. Hun ble mildt sagt SJOKKERT. Haha. Hun kom inn også begynte vi å synge bursdagssangen og hun skvatt og hoppa nesten 2 meter opp i været, før hun begyne å gråte! hehe

Jeanette hadde laga bassengkake(marsipankake, med gele i midten, seimenn på "bassengkanten" og parasoller^^), lussekatter, marsmellows dyppa i sjokolade, kyllingsalat, gløgg osv! Vi hadde en kjempekoselig kveld, før vi dro ut på verdens mest misslykka bytur, som endte med at vi dro først på møllers som var STAPPA fullt, vi kom ikke lengre enn til inngangen liksom. var helt ekstremt. så vi dro derfra, også viste petter oss veien til et annet sted, men der var det 20 års grense. SÅååå vi endte opp på mcdonalds, også tok vi taxi hjem! da var klokka 2! Men vi sto i veeeerdens lengste taxikø, som egentlig ikke var så utrolig lang. Men det var jo ingen taxier! Så vi sto der i nærmere 40 minutter, og jeg var ikke hjemme før kl 3! jaja.. og aldri i mitt liv har jeg vært så kald før. Jeg måtte sove i joggedress og med to dyner, og jeg frøys fremdeles. jeg SKALV til og med! huff og huff..

Men men.. idag skal jeg se EM finalen og jeg gleder meg som en UNGE!!!! :D:D
Tror vi har en bra sjangs! :)

0 søte svar: