17 desember 2008

Tvillinger

Jeg har fått to tvillinger i barnehagen nå. Amund og Olav. De har gått der en stund nå da, men i går ble de offisielt ferdig med innkjøring. De har vært syke, og jeg har vært syk og helger osv har gjort at det har tatt tid. Men det ser ut som det går ganske greit med dem.
Olav er litt skeptisk og skriker litt, men det håper jeg går seg til snart!
Amund er veldig stille. Tror han er litt usikker, han bare sier ikke så mye.

Men jaja.. ellers så er det ferie på fredag og jeg gleder meg så mye at jeg tror jeg blir gaaaaaaaaaaaaal snart!!!
Torsdag og fredag kommer til å gå så vanvittig sakte!!!

FIkk julegave fra jobben idag da. En sånn skjærefjøl til ost med to ostekniver, stor pose twist, mokkabønner, marsipangris og juleskum-greie :) Veldig koselig!

jaja.. C YA!

2 søte svar:

Tone sa...

Javel??? Synes du sa det var julegave??? Så hvordan kan du da vite hva du fikk?? Med mindre du har åpnet den da!!??!! Hmmmm

Christine sa...

Den var jo ikke pakket inn! :O
Ikke min feil davel!