01 juni 2009

Den ikke så hemmelige gossip girl..

Som jeg har lovet, så vil jeg dele litt sladder med omverden.

En liten fugl har hvisket i øret mitt att vi har fått årets første tusenfrydpar!! Er det ikke koselig folkens??
Jannicke og Tommy! Vel, dersom ryktene jeg har blitt hvisket er sanne så gratulerer jeg ! Veldig koselig! Det tok en måned! Yehey!
Ryktene forteller meg også at vi har flere potensielle par. Hvem dette er kan vi komme tilbake til litt senere. Jeg vil ikke skape trøbbel for de det gjelder, da dette er litt mere usikkert. Men vi kan si det sånn at dere vet godt hvem de er ! Meheee :D

Også litt andre ting. Jeg har skjønt det sånn at Linda kommer tilbake en gang eller to i sommer. Hun har mammapermisjon for tiden, men jeg må si det blir koselig å se hun i parken igjen. Hun er jo så søt :D

En ennå mindre fugl har også hvisket i øret mitt at en eller annen på attrak har et godt øye til en eller annen på vakt. SÅ NÅ KAN DERE LURE NÅ!!!!

Dette blir en spennende sesong godtfolk!

3 søte svar:

Keepurlife sa...

Hei. . .
Nice post, kan du besøke meg tilbake. . OK!

tjine sa...

DET ER MEG! Jeg har to gode øyne til en på vakt 555

Jannicke sa...

tihi takk takk:) sant så sant:) nice blogg:)