11 juni 2009

Backpakere?

Jeg og Hege skal til det O'store utland om 21 dager. Da blir vi borte i littegrann over 3 uker. 5 byer, 3 uker, hosteller, sovesaler, billig mat. Backpackere? Nesten i allefall.. Luksus backpackere kanskje?
Ikke helt det heller tror jeg. Men vi skal ikke ha ryggsekk da.. Suitcasere! Uh, je!

Vi skal bo på 6mannsrom på et såkalt luksushostell i New York. Det ligger rett bak central park! I San Francisco skal vi bo rett rundt hjørnet for sentrum (hva nå enn det vil si..) og i Los Angeles skal vi bo midt på hollywood boulevard! Til den nette sum av kun noen få tusen! Overlevbart! Jeg vil kunne påstå at vi har gjort et ganske så bra kupp!



Perfekt locations (så vidt vi vet..) og gunstige priser!! Nais nais!


Vi satser på å kunne få en dagstur til Mexico når vi først er på den kanten av verden. Det hadde vært sykt kult! Blir sånn harrytur til Mexico. Litt mer faancy enn Svinesund igrunn :)




Ellers har vi ikke sånn super mange planer. Vi skal til Warner brothers studioes, kaaanskje disneyland, se på hollywoodskiltet, ground zero, empire state building, frihetsgudinna, og ja.. alt dette man må gjøre i usa! Også må vi ikke glemme shopping. ShoppingShoppingShoppingShopping...... Forever21 <3>

Hege har skrevet pakkeliste nå, jeg har funnet ut at det er visse ting jeg burde gå til innkjøp av før en sånn suitcaser-tur. Jeg må ha reisepute og reisepledd, ørepropper (sov i ro?) ja, i hvertfall det som jeg kom på i farta.

Nå stikker jeg snart på landeveiskjøring avsluttende teori. Ikveld vil jeg egentlig på den Guro-eventen på Gabler, men jeg har en liten følelse av at Runa ikke gidder. Får snakke med hun når hun er ferdig på jobb!


See you later alligator.

1 søte svar:

Hege sa...

NU fikk æ reisefeber :o