02 juni 2009

Smått og godt fra fridagen!

Idag skjønner du, har jeg fått ennå mer push på å gossipe litt. Så med det skal jeg skyte inn at Audun har vært på date med Oda. Hvordan dette utvikler seg må dere bare følge med på.. Jeg kan ikke hjelpe dere med alt her i verden, kjære venner..


jeg har hatt kjøretime idag. Det gikk egentlig litt så som så, vi var midt i selveste gryta i sentrum. Utenfor oslo city, bussterminalen, oslo spektrum osv. Helt forjævelig egentlig.. Skikkelig mye å følge med på.. Man blir jo helt sinnsforvirra!

Etter det så møtte jeg Runa. Egentlig var planen å sole oss idag. Trine, Jeanette, Runa og meg. Siden det er så fint vær for tiden. Men den ene dagen vi har fri, da har Tor bare bestemt seg for å være litt sinna og å lage gråvær og masse masse vind!
Så det ble litt shopping i stedet. Trine skulle til moren sin og Jeanette skulle vaske huset, så da ble det meg og Runa. Ikke værst bare det. Jeg fikk handlet inn litt som jeg trengte, og litt som jeg ikke trengte. Men mest som jeg trengte så jeg er ikke helt ubrukelig heller! :))


Jeg fikk meg en bikinioverdel. Skikkelig søt. Hvit med rosa dotter. Et parr slipperser til badefryd og andre late badedager, Ett par hvite stoffsko, siden de andre jeg hadde fikk hull i såla. Meget godt brukt var de!

Så har jeg fått tak i ett par solbriller, fordi det trengte jeg virkelig! Det ene parret jeg har er helt skakke. Bare spør vitnene mine (Runa, Jeanette, Trond, Trine og Espen..) De er ubruklige de!.. solbrillene altså..

Det jeg har kjøpt som jeg kunne klart meg uten er sånne små step-in sokker. Sånne som bare dekker foten. Med puter på! Det er såå digg! Og ett par øredobber, som forsåvidt er ødelagte før jeg fikk brukt de. Og verdens søteste hvite topp/tunika ting. Mens jeg sto i kassa så fortalte Runa meg at Trine har lik, så det var jo litt teit da. Vi får planlegge så vi ikke bruker den på samme dag. Haha! :p


Legger med ett bilde av dagens kupp.



1 søte svar:

tjine sa...

alle fire må kjøpe lik outfit og bruke den samme dag! :p