28 juni 2009

TORSDAG!

Det er 4 dager igjen til jeg reiser. Hvor sykt er ikke det?
For 9 måneder siden satt jeg og Hege i sofaen på Sinsen. Snakket om sommern. Pluttselig, før vi visste ordet av det så hadde vi bestilt tur til USA til sommeren. Det virker som et halvt liv siden.
Men nå nærmer det seg faktisk med stormskritt!!!!!
Jeg blir redd. Jeg gruer meg til å ta den fryktelige flyturen fra London til New York. Jeg har kjøpt ørepropper, sovemaske, nakkepute, fikset Ipoden også skal jeg ha med pledd. Burde vel gå greit da?
Jeg liker å tro det i allefall!

Pakkeliste skal jeg skrive senere idag tenkte jeg. Må ha litt kontroll på hva jeg stapper og ikke stapper i kofferten. Hvor mye klær må man ha med til 3 uker i USA? For ikke å snakke om sko. Kjære jesus, jeg har jo ikke kjøpt sko! Hvor kan man finne et par brukbare, ikke alt for varme, billige, GODE sko? Litt store forhåpninger der ja..

Bytur i går kan nevnes. Men ikke utdypes noe videre.
Stikkord: Solbriller, drinker, shotter, dansegulv, puppeoperasjoner, taxi, spy.

Jeg vil sole meg. Men magen min er litt vrang idag.
Får se hva som skjer om en time eller to. Ha en fin søndag!

0 søte svar: