22 juni 2009

Frister dette?


Det frister meg nemlig..

Jeg har lenge hatt en bitteliten tanke i hodet mitt på at jeg vil jobbe som reiseleder en sesong i syden et eller annet sted. Jeg har faktisk sinnsykt lyst å gjøre den drømmen sann. Så jeg vurderer søke på sånn 14-dagers kurs i mai/juni neste år, for så å jobbe vintersesongen. fra ca oktober-april eller noe! Noen som er keen på å bli med?
Er ikke så dyrt. Koster bare 4000 for de to ukene. Det er inkludert mat, bosted, skolebøker og alt. Og det er i Spania! Man er også garantert jobb etter å ha gått på denne at your service skolen. Så sant man har fulgt skolens regler da. Og når man jobber der bor man gratis og har som regel gratis frokost! Så får man sånn 7000 kr i mnd. Det er ganske mye i forhold til leveprisene i disse landene da ;D
JA! Spania! Hurray!

0 søte svar: