08 juni 2009

Film og dill...

Jeg vil ha filmforslag!

Har funnet ut at film egentlig er litt gøy. Så det er mitt tidsfordriv for tiden.

I går så jeg confessions of a shopoholic. Noen mener kanskje jeg vil kunne identifisere meg selv i denne filmen. Men no-oh! Jeg vil virkelig ikke si at jeg er så ille som denne jenta var. Hun hadde store problemer. Utstillingsdukkene snakket til hun. huff. Stakkars jente. Må være hardt liv!

Når det er sagt så har jeg kjøpt meg en kjole idag. Den var bare såå søt. Den SNAKKET til meg liksom.. ironiiiii..
Men sånn seriøst. Den var fin! Hvit og lilla! Passet fint til de nye puppene mine skal jeg si deg!

Også kjøpte jeg meg en ny sportsbh, fordi den andre var liksom liiitt for stor! Og en bikini på halv pris, så nå er jeg klar for sommer!

Ja.. Også har jeg sett på my best friends girl. Genial film egentlig. jeg lo høyt mange ganger. Det kan de i stua bekrefte.
Jeg har også lastet ned twilight, garden state, how to lose friends and aliente people, marley and me, benjamin button, the women og wild child

Ja, der ser du hvordan filmer jeg liker. Kall meg gjerne jente. Jeg har aldri nektet for det!

Såååå bare å skrive i vei! Har DU sett en bra film i det siste?
Skriiik ut!

/HuDerMedFritidsProblemer

1 søte svar:

kris-o-yeah sa...

Moulin Rouge! den er nyydelig :)