26 juni 2009

Bestått førerprøve!! :D

Jada, da har jeg endelig fått lappen!! Jeg kunne ikke følt det noe bedre nå, tror jeg!
Sånn bortsettfra at jeg er sykemeldt og kjeder meg dønn i hjel.
Vil ut å sole meg, men HVOR kjipt er det ikke å sole seg alene?
Jeg mener, i hagen er en ting. Noe jeg ikke har.. Men om man skal sole seg midt i borettslaget her alene, så ser det ganske stusselig ut mener nå jeg.

Jeg trenger sårt litt farge på kroppen før jeg inntar USA som et spøkelse!

Anyways.

Jeg driver å leser om hun der Ida Wulff.
Skjer med at hun har blitt så stor a? Jeg hadde egentlig ikke hørt om hun før i forrige uke under denne blogcamp eller hva det var forno. Sto noen greier om det i VG.
Leste bloggen hennes nå. Er ikke som om hun skriver så mye arti? Eller er det bare jeg som ikke eier noen form for humor?

Mulig det ligger noe i det siste der altså!
Her er bloggen hennes uansett:
www.caffelatte.blogg.no

Enjoy!

0 søte svar: