02 juni 2009

OKey da.

Nå skal jeg plappre litt om generelle ting. Rykter som har gått, som det kanskje ikke har vært så mye sannhet i. Og litt andre ting.

Dere må selvfølgelig ta i betraktning at ingenting av dette her kommer fra min munn personlig. Dette er snorer jeg plukker opp fra steder, og som jeg har blitt tipset om. Og litt av ting som andre har oppfattet og lagd konklusjoner ut av.


Inntil for en liten stund siden, var det mange som trodde at Tommy og Ida hadde ett godt øye til hverandre. Hvorvidt det er noe sannhet i dette er det jo bare å spekulere i, men utvikle seg gjorde det i hvertfall ikke.

Komisk nok, har flere også plukket opp en snor om Thorkil og Jannike. Men der skjedde det, som de fleste har skjønt, heller ingenting.



Marte mine kjære venner. Synes følgende av de nye guttene på avdelingen er kjekke. Så om noen er interresserte er det bare å ta kontakt på facebookchat.
Thorkil, Kristoffer, Audun, Sebastian og Tommy.



Et eller annet sted i verden har jeg hørt en fugl hviske veldig svakt i øret mitt at Kristine og Kristoffer har vært på noe som lignet en date. Hva vet jeg?
Spekuler ivei!




Sånn ser jeg ut når jeg prøver hardt å lytte etter fugler som skal hviske meg ting.

0 søte svar: