17 juni 2009

Long time!

Det har egentlig skjedd skikkelig mye siden sist som jeg har hatt planer om å skrive om. Men hvis jeg begynner å legge ut om alt dette nå, blir dette innlegget så langt at ikke engang jeg gidder å lese det. Men for å oppsumere litt så har jeg møtt en supersnill "tigger". Ga for første gang i mitt liv bort penger til en fremmed. Hun virket veldig oppriktig, og jeg håper alt ordner seg for henne! :)

Rett etter jeg snakker med hun så var jeg vitne til en måkeslosskamp. Det tok helt av. De holdt seriøst på å drepe hverandre!

August Rush - Filmen som alle må se. Den er sykt fin. Handler om en gutt som bor på barnehjem som leter etter foreldrene sine :)

Har fått bestilt meg reiseforsikring til USA, og nå er det bare 15 dager til vi drar!! Det begynner å bli skremmende nærme.. Jeg må ha meg sko! Jeg har ingen gode sko, det er et gigantisk stort problem, i og med at jeg skal gå konstant i tre uker.

Har også begynt så vidt å trene etter operasjonen. Får vel egentlig ikke lov, men de kanke forvente at jeg skal gjøre ingenting i 4 uker. Så jeg har begynt å svømme! :) Imorgen skal jeg dra med meg Thea, så det blir kos!

Var å så på I love you, man med Runa her om dagen. Jeg lo så jeg begynte å grine. Den var geniaaal. I'm slappin' tha baaaaaaaaaass. Haha :D
Til helgen skal jeg se 17 again, og det blir dritfettlizzmmm :D Zac Efron er jo bare zååå heit!

Ellers har jeg begynt å bli vant til å ikke jobbe faktisk. Det er skremmende. Sove til jeg våkner, selv om jeg våkner 8-9.. spise litt, se litt på tv. Gå ut, trene litt, dra til byen. bruke penger.. livet er diiigg :)

0 søte svar: