10 juni 2009

Ønskeliste!

Jeg tenkte jeg bare skulle slenge ut ønskelista mi jeg!
Ikke at det er i nærheten av å nærme seg hverken jul eller bursdag. Men jeg er jente, og jeg ønsker meg alltid noe.
Får du ikke ett kick hver gang du har kjøpt noe nytt?

Igår var jeg på landeveiskjøring, og han ene kjørelærern hadde kjøpt seg en liten tesil. Han var skikkelig overlykkelig over denne tesila. Han hadde nemlig ved flere anledninger kunne trengt en sånn en hjemme. Det kom han på når han så den i butikken i svinesund. Så han kjøpte den han! Men han husket ikke helt hvorfor han trengte den da, bare at han hadde tenkt at "Nå kunne det vært fint med en sånn en...."
Så jada. Det er et kick å bruke penger. Ironisk det der. Pengene bare flyr ut av lommeboka, men alikevel får man et kick av det. Nye klær, nye sko, nye gardiner, en ny film eller egentlig hva som helst. Er det ikke deilig? Bare å kunne ta av prislappen å bare tenke at den er MIIIIIIIIIIIIIIN?


Før det høres ut som jeg har gått fra vettet mitt oppi razzflaska så skal jeg holde kjeft.









Jeg lurer på om ikke jeg skal gifte meg med en gammel riking, så jeg kan få en av disse kjolene til ballet i år!


Også er det jo disse omtalte glatiatorsandalene. Jeg hatet de før. Virkelig intenst hatet de. Men noen av de er ganske kule har jeg funnet ut. Så sånne må jeg få tak i.

Disse übersøte tommy hilfigerskoene. De er også überkomfortable.

Hm, ja.. jeg vet det er noe mer som jeg har sett. Men det er ikke så lett å finne bilder av alt på nettet!

Men jeg trenger i hvertfall ett par GODE sommersko. Som ikke er alt for varme, og de må være skikkelig myke å gå i. Jeg skal på en treukers storbyferie om 3 uker. Jeg er in desperate need of some good shoes!

Er ikke noe som heter å lide for skjønnheten da nei. Da kommer jeg til å miste alle tæra, om ikke hele foten. Men HVOR finner man sånne mirakelsko? Det lurer jeg på...





0 søte svar: