07 juni 2009

B.O.R.E.D.

Det som er dealen, det er at jeg har jobbet 7 dager i uka gaaaanske lenge nå. Og dette er min 4 fridag etter operasjonen. Jeg holder på å bli GAL!
Jeg er ikke vant til å ha fri. Hva gjør man når man har fri?
Jeg er såå dårlig på dette.
Ikke kan jeg finne på så mye heller, for alt er vondt. Men det begynner faktisk å bli bedre. Har fjernet bandasjen og alt!
Kanskje til neste uke så er det ikke vondt lenger. Da kan jeg gjøre noe. Men problemet er at alle andre jobber!!!

Skjønner dere dilemmaet?
Når man jobber vil man ha fri fordi man er sliten.
Når man har fri, så vil man jobbe, fordi det er ingen andre som har fri anyways!

HERRE!
Og jeg teller ned dagene til jeg er friskmeldt... 4 juli 4 juli 4 juli 4 juli..
Er jo en halv evighet til.

Nuvel, tirsdag har jeg landeveiskjøring. Er ikke så fryktelig lenge til jeg skal kjøre opp heller forsåvidt.
Mamma har bursdag idag, men det er søndag. Hun får få noe senere! :)

Idag tok jeg meg den friheten av å spise en topris til frokost.
Tror aldri jeg har spist sjokolade til frokost før. Men jeg syns litt synd på meg selv som skal kjede meg i en måned til.
Det viste seg å være lite lurt for nå er jeg sinnsykt kvalm...

Og når det kommer til sladder. Det er ikke lett å få med seg noe fra sofakroken på Haugerud!!!!!
jeg irriterer meg grønn over alt jeg går glipp av. Kjære venner, kan dere si ifra hvis jeg må sladre om noe??! :)

You know I love you!

0 søte svar: