31 mai 2009

Sommer og sol!

Nå er sommeren her, og det virker som om alle er i litt bedre humør for tiden.
Det er liksom ikke så mye å klage på når været er fint, folk griller, spiser is, blir brunere og får skiller på merkelige steder.
Selvfølgelig kommer det et par bemerkninger på at det er sååå varmt. Men egentlig tror jeg vi alle sammen ikke mener å klage, vi vil bare poengtere at "shit, nå er det varmt". Liker jeg å innbilde meg i allefall.

På jobb steiker sola, og vi får skiller på de rareste steder alle mann. Tshorteskille på både armer og hals shortsskille ved knærne og solleskille med anklene.. i tillegg kan man få skille etter solbriller og vanlige briller. Det er lekkert! :D
Vi får tenke positivt, og det er at vi er ikke alene. Det er tross alt 700+ ansatte på Tusenfryd, og i tillegg tør jeg tippe at vi ikke er den eneste arbeidsplassen der man jobber ute med klær på. Så de får vel noen rare skiller de andre og!

Jeg har nå bosatt meg på Hauguerud, og inntar hele stedet med stil. Jeg har fått Qasem som en av mine Haugerud-fellas, så nå er vi tbanebestisser.
Her hjemme er det liv og røre. Merker ganske godt forskjell på å være 5 ganske så voksne mennesker og en stor hund på snaue 90 kvm, og å være to ganske så rolige jenter på 135 kvm med hvert vårt rom i hver vår ende av verden..

Jeg har fått meg hybel i Cambridge nå også. Den er hele 9kvm liten, men jeg har mitt eget bad, så jeg håper det skal gå bra. Jeg fikk førstevalget mitt i hvertfall. Skal betale 97 pund i uka for å bo der. Det blir sånn grovt regnet ca 4000 i mnd. Det er så vidt jeg vet inkludert det meste. Internett osv!
Sier igjen at dere må bare besøke meg de som vil! Jeg er ikke farlig, men det vet dere vel fra før :)

Jeg kommer hjem til ballet - forhåpentligvis!

0 søte svar: