15 mai 2009

Åeeh.. *herme*

Jeg vil også skrive om vennene mine! Siden jeg ikke har så mye annet å gjøre mens jeg sitter her å venter på at slankekrigen skal bli ferdig nedlastet. Det er nemlig finale, og jeg er så vanvittig spent på hva som skjer. Jeg har nemlig helt HEKTA på slankekrigen :P Har sett alle sesongen! Det er nå sesong 7 i usa :P



Men det som er da, det er at jeg orker ikke :P hater å legge inn bilder i dette bloggstyret, det er bare helt føkka hele opplegget..

Men jeg kan si så mye som:

Runa: Sprø, rar, kverrulerende, latter"mild",jobbeglad.
Hedvig: Søt, fornuftig, diskuterende, sta
Fortuna: Morsom, rådvill, solbrillefreak, østfolding
Charlotte: Kusine, best, snart mamma, nannestad
Trine: Nutt, humør, bacardi, I came for you, Tusenfryd
Hege: Sær, roomie, fiskepinner, festkaramell, USA
Jeanette: Glad(laks?), sky-hore, mange kallenavn, vennlighet
Lena: Alanyatøs 1
Christine: Alanyatøs 2
Thea: Generelt tøs. (hahaha, neida. Thea er best i verden!) <3Steffen: Kuleste dialekta. Morsom. Fylletelefoner
Kaja: Kul, ankertøs, sky, feste, sommer
Marius: Søtest

Okej, jeg slutter nå, for dette var grusomt kjedelig :p
Jeg har sikkert glemt mange også men klokka er midnatt og jeg har sovet ca 3 timer inatt..

IMORRA ER DET GRAND PRIX FINALE!!!
Heia aleksander rybaaaaaaaaaak! ;D


1 søte svar:

tjine sa...

Nutt er en fin ting. Jeg liker en fin ting :)