25 mai 2009

teite bussjåfører, snille bussjåfører, solbrent, spinspider og flytting..

Dette blir ett langt innlegg, for nå har jeg mye å si.

Vi begynner fra starten i forhold til overskriften:

Slemme bussjåfører. Dere aller fleste har vel hørt denne historien endel ganger til nå. SLem man tok busskortet mitt, klikka mongo på meg, og jeg fikk ikke komme på bussen (det hadde forsåvidt gått utt, men på FEM år har det aaaaaaaaaaaaldri vært kontroll, så who cares?) han gjorde forsåvidt det da.. så han tok hele busskortet mitt! Den dritten!
Måtte gå å kjøpe nytt og alt.. :( Dritkjipt..
Han var rett og slett ufyselig. Hadde han i allefall vært litt hyggelig så hadde jeg kanskje tatt det med ett smil, men fy fader så sint jeg var!

Snille busssjåfører:

#1 Dagen etter skulle jeg på jobb, men jeg rakk ikke bussen min og banen var forsinket. Men Runa satt på en sånn grønn buss inn til sentrum. Så han snille bussjåføren stoppa for å plukke meg opp på Sinsen Tbane, når han egentlig ikke har påstigning der! Snillesnille mann! Så rakk jeg bussen, som igjen gjorde at jeg rakk jobb! Sånt liker vi!

#2 Idag på jobb så satt jeg ute å solte meg mens barna sov. Telefonen min ringte, men jeg hadde aldri sett nummeret før. Hei sa jeg.. Hei sa stemmen i andre enden. Men jeg skjønte ikke hvem det var. Hei det er Leif sa stemmen. Åh! heiii! Sier Christine tilbake.
Leif kjenner dere aller fleste. Leif jobber på Tusenfryd, også er han bussjåfør i tillegg. ELler kanskje omvendt, men samme det.
Det han hadde å meddele det var at busskortet mitt hadde ligget å slengt på kontoret, og han lurte på om jeg ville ha det tilbake! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA sa Christine da! Da ble hun glad! :D
Snillesnille Leif!

Idag har det som sagt vært sol. Masse sol!
Så jeg har vært ute å lekt med barna, og solt meg, i hele dag. Noe som resulterte i at man kan steke egg på skuldrene mine! De er knall røde! Men det går seg til! :D
Etter jobb dro Trine, Espen, Jeanette, Runa, Trond Erik og jeg for å grille i frognerparken. Der møtte vi blandt annet Sushi, Herr Sushi, kollegaen til Jeanette med en ølkartong på hodet og noen menn som Jeanette, Trond og Runa lekte med rompene til ved hjelp av skyggeteater.
Vi prøvde også å få Trond Erik sertifisert. Han skulle fly Jeanette, men det gikk ikke!

På Lørdag åpnet Spinspider! Tusenfryd sin nye attraksjon. Den er EVIG høy, og ser helt sykt gal ut. Jeg sverger, dere må dra å se på den. Den er verdt å bare se på!
Det var planen min for i år. Jeg ville helst vente med å ta den til neste år. Men noen klarte å overtale meg til å ta den alikevel. Endte med at jeg kjørte to ganger på rad.
Den var utrolig arti da! Får skikkelig sug i magen! Også går den endel mer enn 90 grader opp i lufta, så man ser RETT ned i bakken. Det er ganske ekkelt!! :D
Men jeg tror en gang om dagen holder. Man merket godt at ting inni magen (Les: Pølser) hadde blitt ganske godt shaket rundt for å si det sånn....

Men for all del: Løp på Tusenfryd for å ta den!


Ogsååå siste punkt. På Lørdag flytter jeg. Hjem til mamma.
Jeg driver å pakker litt. Og det jeg lurer på, det er hvordan i ALLE dager man klarer å samle opp så mye shit på ett lite år?
Tenk på de som bor på samme sted i 15 år da? Hvor mye dritt har ikke de?
Jeg flyttet inn hit med 4 pappesker og 3 søppelsekker, og flytter ut igjen med sikkert 15 esker og 17 søppelsekker..

Jeg har så mye rart!
Toastjern, brødrister, stavmikser, kjøkkenmaskin med eltekroker og diverse, blender, bordgrill, vannkoker, masse bilder, lamper, en glasslampe, massemassemasse pyntedritt, blomster, pizzakutter, potetskreller, vinåpner, glasser, tallerkner, stekespader, siler, desilitermål, drinkmikser, isbitgreier, potter, stearinlys, kubbelys, telysholdere, julepynt, juletrepynt, juleTRE, juleduker, andre duker, julegardiner, andre gardiner, masse bordbrikker til kjøkkenet, sengetøy, lakner, et tonn av ledninger, ladere og andre ledningsdritter

Okey nå orker jeg ikke mer, men fy faen så mye shit man har!!!!
Hva er vitsen med det liksom?

Jeje, pakkes må det uansett!

Og i tillegg til alt dette, så har jeg en bokhylle, en kommode, en svær dobbeltseng, en svær sova, kjøkkenbord, tørketrommel og mikro som skal med i flyttelasset. ÅMMAGAAAAAAAAAAAAAAAAAD

2 søte svar:

Tone sa...

Huff åhuff, jeg vet hva jeg har i vente....

Tone sa...

Med flyttelasset ditt altså...