15 mai 2009

That's life

Jeg kjører og jeg kjører og jeg kjører. Jeg må bli klar til jeg skal ha oppkjøring. Jeg gruer meg litt, men det som er mest usikkert er jo om jeg blir klar! Det er så snart at jeg blir skremt. Jeg har bare hatt 10 kjøretimer. Det er inkludert de doblbe, så jeg har kanskje hatt 6-7 ganger.. Det er ganske lite!
Men jeg er litt flink da, selv om bakkestart ikke er min sterkeste side........ ;p

Det er endel ting som skjer fremover nå.
Nå er det 17 mai på søndag.
Onsdag er siste dagen min med Johanne i barnehagen :(
fredag 29 Mai skal jeg ha glattkjøring, også er det min siste dag i barnehagen.
Helgen 29-31 mai skal jeg flytte hjem til mamma
4 Juni skal jeg operere
så er det oppkjøring en dag etter 4 juni
2 Juli reiser jeg til USA
1 August skal jeg passe Martin mens foreldrene hans gifter seg
Ca 8. September flytter jeg til England

Spennende!!

Oh, jeg klipte meg idag!! Jeg har fått meg mongo-pannelugg.. Den ble skikkelig stygg.. blæææ

0 søte svar: