14 mai 2009

Stress

Det er stress å ha et liv. Men jeg liker det!
Jeg jobber stort sett 7 dager i uka ennå, men det er nais!
Jeg har bestilt meg glattkjøring, 29 mai! Det gruuuer jeg meg til, samtidig som det skal bli digg å få det overstått... Det skumle er at jeg må kjøre med en eller annen mann, fordi kjørelærern min ikke kan ha glattkjøring med meg. Hun har ikke jobba der lenge nok ellerno tullball.. humpf.. menmen..

Jeg har også, bare sånn helt random kjøpt meg en minipc. Den er rosa, og den er verdens søteste. Det betyr at det er veldig vanskelig å skrive med denne store pcen nå som jeg er vant til den bittelille.. Det gjør at jeg bruker femhundreår på å skrive dette blogginnlegget for å få alt riktig.

Nå er det to uker igjen til jeg slutter i barnehagen. Jeg gruer meg. Det blir så trist!! :(
Men heldigvis kan jeg komme på besøk i juni siden jeg skal være sykemeldt å sånt ^^ Det blir nok bra!

Petter vant paradise, og det var bra! Egentlig hadde det vært bra hvis Lene og Kevin vant også, så egentlig var det ikke så farlig uansett hvem som hadde funnet...
På lørdag er det finale i graND PRIX og det blir koselig..
Det er også kun to uker til jeg flytter hjem til mamma. Det er sykt. Jeg gleder meg i grunn ikke spesielt mye. Har liksom bodd alene i ett år nå. Wierd. Fant også ut at jeg kanskje må begynne å tømme kjøleskap, fryser og skap for mat.. jeg var evig mye mat som jeg aldri spiser.. haha. Har faktisk noe av det jeg kjøpte på min første handletur da jeg flyttet inn ennå.. noen supper og en pakke torsk :P Yummyyy!

Ja, nå skal jeg sove,fordi jeg er helt ufattelig trøtt. Bare hadde litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har oppdatert på en stund..

0 søte svar: