27 mai 2009

Spencer Pratt

Spencer Pratt. For en idiot.
Er det et menneske på denne planeten jeg ikke kjenner som jeg virkelig ikke tåler trynet på så er det Spencer.
Herregud for et menneske. Eier ikke empati, sympati, følelser whats who ever!
Er det bare meg som ser på the hills??
Trine, kom igjen, back meg opp på dette her!

Han er en følelsesløs liten dritt. Han har føkka opp så jævli mange liv, og så jævli mange hoder. Han har jo hjernevasket Heidi helt! Hun er jo ikke seg selv i det hele tatt lenger!

Alt det Lauren sa til Heidi i den siste episoden er så sant. Hun er jo blitt helt forskrudd i hodet sitt pga han fjotten der!

Se for en mongomann!

Han skal ha ting på sin måte koste hva det koste vil. Han driter i alt som ikke har med seg selv å gjøre og kjører sitt eget løp uansett hva det gjelder.

Han har gjort to positive ting i sitt liv. Det ene var å utsette bryllupet fordi han skjønte at det var det Heidi ikke ville, og det andre var å ringe Lauren å beklage for alt han ever har sagt og gjort som han gjorde i siste episode.

Hvem vet, kanskje han en gang forandrer seg?
Jeg håper det for Heidis del, men jeg tviler.. onde mennesker er og forblir onde livet ut!

1 søte svar:

Tone sa...

Fjotten der liksom... hvor i alle dager har du det fra???!!!???