08 mai 2009

Middagstips, skaprydding og visning

Noen her som har noen geniale lettvinne eller bare gode tips til middager?
Jeg lager liksom det samme hele tiden føles det ut som..
Det går veldig mye i fiskepinner, alt mulig med potetmos, taco greier, pasta og sånne småpakker med ytrefilet som koster en tier på rimi :P

Er ikke så mye variasjon egentlig.. Nå er jeg ikke verdens rikeste heller, så gjerne noe som ikke koster en milliard kr å lage! ;)

---

Igår fikk vi pluttselig beskjed av sjefen vår at hun skulle ha visning her for de som skal ta over leiligheten vår når vi flytter. Shiiit liksom. Takk for at vi får 4 timer forvarsel :P Det så jo ut som en svinesti her. Så det ble effektiv rydding for å si det sånn. Fikk vasket badet og kjøkkenet, rydda og sortert litt diverse ting osv.. Vi burde ha visning oftere fant vi ut! Hver uke kanskje, for å opprettholde standaren!! ;D

Fikk også litt kick til å rydde i klesskapet mitt. Det trengtes. Jeg har bare kommet halveis, men har allerede kastet tre kjeeempestore bæreposer med klær. Eller, ikke kastet. Men satt i kjelleren, tengte å gi til UFF. Har utrolig masse som bare er brukt en eller to ganger, eller aldri i det hele tatt! Jeg burde få shoppeforbud noen ganger!

Skal ta andre halvdelen av skapet i morgen kanskje.. :) Har jo friiii! For første gang på en halv evighet! DET blir deilig, det!! Imorra kveld skal jeg og Hege på konsert. Gleder meg! =D

Apropos shopping. Her om dagen gikk jeg litt bananas på Oslo city. Fikk meg verdens kuleste topp med giraff på. Den har rompa til giraffen på ryggen. Hahaha! Så morsom, jeg lover!
Også kjøpte jeg meg en ny BH, den skal passe etter operasjonen tenkte jeg!! :) Begynner å få litt nærver nå!! Er bare tre uker igjen.. herreguuuud..
Så kjøpte jeg ett skjørt og en tights!
og i tillegg når jeg kom hjem hadde jeg fått gratulerermedteoriengave av mamma. Skikkelig søt topp!! ;D

Har også fått bestilt meg oppkjøring, så det blir spennende! :O Det er ikke så lenge til, så vi vet ikke om vi rekker det, men om vi ikke gjør det så får vi bare ta det senere :) Det er ikkeno stress. Jeg har jo ikke hatt glattkjøring og landeveiskjøring ennå, sååå =)

Jaja, nå skal jeg se på finalen av norske talenter. Ha en fin helg ! :)

1 søte svar:

Tone sa...

Der kan du se, jeg har jo sagt at du skulle hatt shopping-forbud!!!