29 mars 2009

... haha! Trodde du jeg hadde gitt meg nå?

Cambridge?

Plymouth?

Cambridge?

WHAT TO DOOOOOOOOOOOOO?

Jeg vil bo i plymouth. Det er en søt liten by. Tror jeg. Aldri vært der før..
Men så vil jeg bo i Cambridge, fordi det er 50 minutter unna London.
DVS jeg er nærme London. Folk er nærmere meg hvis de vil besøke meg. Det er billigere å fly hjem de gangene jeg må det. F.eks jul?

Plymouth er 4,5 time unna London.. så man må enten ta buss, eller bytte fly for å komme seg dit. Det blir jo vesentlig mye dyrere når man er student..

Jeg har helt mot plymouth hele tiden. Men i det siste er jeg veldig for Cambridge. Jeg vet ikke hvorfor, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. kan noen pleeeeeeeeeease hjelpe meg??

Jeg vil i plymouth fordi de har et valgfritt "utplasseringsår" der man jobber innenfor det studiet man har, med full betaling og alt, for å få arbeidserfaring, før man tar siste året og skriver bacheloroppgaven. Det er jo helt genialt!

MEN åååhh..
somebodyyyy! Im helpless...hopeless

1 søte svar:

Tone sa...

hva mener du mer at "det er billigere å fly hjem de gangene jeg må det"? takk for den liksom!!! Så du vil ikke komme hjem da eller??? nå følte jeg meg lite poppis...