01 april 2009

Sykmeldt sa du?

På lørdag så fikk jeg skikkelig vondt i tunga. Det ble bare værre og værre, og tilslutt kunne jeg ikke spise, drikke eller snakke.. den er sår, øm og hoven! Utrolig udigg skal jeg si deg..

Så i går dro jeg til legen, jeg får liksom ikke i meg noe annet enn nudler, og det er KUN hvis jeg må!
Vel, jeg er visst sinnsykt smittsom, og får ikke lov å være på jobb før etter påske! Hva faen?! :P

Den sykdommen jeg har fått heter hånd, fot og munnsyka :P den rammer i nesten alle tillfeller kun barn under 10 år.. og meg, tydligvis! Jeg får ikke lov til å være i nærheten av andre mennesker, sååå siden det er barnehage hos meg, vil det si at jeg sitter innesperret på rommet mitt, BAK BADET!

Halleluja!

Tror jeg skal pakke litt til Dublin snart.. Men mesteparten av klærne mine er i skittentøyskurven, så må vaske litt først.. =D

Tar meg sikkert en liten høneblund og en dusj etterpå også.. kjedeliiiiiiiiiiiiiiig!

0 søte svar: