14 april 2009

åååålriiiight!

Jah, nå kjeder jeg meg ekstremt mye! Og da pleier jeg som regel å oppdatere meg på litt blogger. Per dags dato så synes jeg Christine sin blogg er kulest! Ikke meg da, jeg er ikke sååå selvdigger! Hun har så utrolig mange kule fyllehistorier. Er kanskje ikke historier engang? Mer sånn dagligdags blondineliv? :P
I hvertfall! Også jobber hun nattevakt, og da kommer det alltid masse glupt ut av munnen hennes. (hendende?)

Det morsomste hun har skrevet er et dikt hun skrev i fylla engang. Jeg skal finne det! Bare gi meg to minutter!

SÅNN!

Det heter da, Hallo på dooo

hallo på dooo

Nå skal jeg skrive en sang
om en liten klang
den var så fiiiin
at du måtte på do
når jeg skal legge meg
så vet du hvor jeg er
og det er bare å ringe
for jeg kan ikke springe
og jeg er en flink dikter
når jeg er full hos lena
så bare si hei
på deg
på do
kokooo
kos nuss puss


Sådet, så.. så morsom er Christine!

Også mens vi er inne på morsomt. Hvis det er like kult å ligge i koma som det moren til Jeanette skal ha det til så vil jeg definitivt havne i koma engang!!!
Det høres helt vilt ut! Og jeg skal selvfølgelig ikke drikke gul saft fra Japan! Lover! :)

Nå skal jeg se på sannhetens øyeblikk, fordi det har jeg aldri sett på før, og det ser jo litt gøy ut!

Men tilbake til det jeg eeeegentlig skulle skrive om! (Distre jeg, nei?) Men ikke like distre som Runa! men det kan jeg komme tilbake til en annen gang, for å ikke spore ut på nytt mener jeg...

Andre blogger jeg leser jevlig, bare sånn at dere vet om dere bør passe på om dere slenger dritt om meg eller ikke , er:

Jeanette, Runa, Fortuna, Birgitte, Camilla, Karoline, Christer, Cathrine, Hege, Sarah&Kine, Line&Mari, Mira, Trine og Kaja

Ja, det er de jeg har i favoritter i allefall! Er det flere som har blogger så bare legg igjen et lite pip! ^^

2 søte svar:

- Kax - sa...

hahaha, så moro:D Bra du liker bloggen min:D:D hihi

tjine sa...

om jeg skal slenge dritt, så gjør jeg det her. gidder ikke ha det på min egen blogg! :p