05 april 2009

Runa som sover


Sånn her ser runa ut når hun sover! De danske jentene bestemte seg for å stå opp kl. 7 de. Og de bråkte noe helt sinnsykt!=\ så nå er jeg lys våken... Tralala... Og der gikk hun rare jenta i sengen under meg i dusjen. Huff:p jeg er dømt til å ikke få sove mer...jeg som ikke sovner før halv 3 i natt. Som egentlig er halv 4 for oss:p haha.

Vi var en tur på byen i går. Det var koselig. Men det er sykt mange folk over alt ass:p men vi presset oss inn på temple bar sammen med alle andre turistene og en gjeng kokain ungdommer. :p koselig!:) hold dere oppdatert! Skal prøve å sove jeg...

2 søte svar:

Hege sa...

Runa va veldig svart :P

Tone sa...

Veldig fint å bli oppdatert her altså:) her har det vært passe fint vært i dag, men jeg har da vært hjemme å vasket vinduer etc på verandaen... Spennende eller? Så har vi spist oksestek med tilbehør, nam nam,nam.