15 april 2009

Runa

Nå skal jeg fortelle dere litt om Runa.

Fordi _alle_ jeg kjenner vet at jeg er ufattelig distre, og det synes de er ganske morsomt. Men jeg har nylig funnet ut at det finnes noen som er værre enn meg!!!!
*Lykke*


Runa klarte nemlig. Mens vi sto i køen ved gaten for å gå ombord i flyet, å miste boardingpasset sitt! Hvem faen gjør det?? :P
Jeg hadde priority boarding, jeg har jo forferdelig flyskrekk så jeg måååtte bare! Så jeg bar jo langt inne i flyet før hun merka det. Så hun ringte meg da! Mens jeg satt i flyet, og hun bare: Har du boardingpasset mitt eller?? Tror du det roet nervene til flyskrekkdronning nr 1? NEI!!!
Jeg nekter å fly med ryanair alene. Da hadde jeg heller svømt til Norge!

Så jeg måtte bare pent bli sittende å vente da.. Hun kom ombord SIST! De måtte sjekke hun opp på dataen og alt mulig. DJIZZ!

Også, her om dagen skulle hun fly fra Trondheim til Oslo. Så ringer hun meg. Da hadde hun glemt all legitimasjon hjemme hos faren! GLUPT RUNA! Førerkort, bankkort.. ALT!

HEIA Runa! Distretøs #1

5 søte svar:

Cathrine sa...

Hahaha, hun er nok neppe verre enn deg :P Neida, bare tuller jeg ^^ Dere er så distre begge to at man kan bli skremt :D

Runa sa...

hahaha! du er så frekk ass! det der var flauser jeg fortalte deg i all fortrolighet! du ass... :p

Christine sa...

uuuh, brøyt jeg taushetsplikta nå eller?:P

Tone sa...

AHAAA, nå skjønner jeg hvorfor dere passer så godt sammen.... men tenk deg dere to på tur alene uten andre til å passe på dere da??? å huff og huff...

Runa sa...

mhm, christine... takk for den liksom!:p
ja, tenk på det egentlig... meg i nicaragua og christine i england uten hverandre engang. hjelp...