15 april 2009

Da var det gjort gitt....

Jeg har nå offisielt sendt inn kontrakten til skolen jeg skal gå på til høsten. Gjett hvor jeg havner?
Rett utenfor London, i studentbyen Cambridge! Det blir bra, håper jeg!
Så fort jeg får bekreftet at de har motatt kontrakten min, så skal jeg søke om studentbolig. Jeg har mest lyst å bo på Peter Taylor House! Det er midt på campus, også har man et eget bad og deler kjøkken med 6-10 andre studenter!

Her er noen bilder av byen jeg kommer til å tilbringe 3 år av mitt fantastiske liv i

Dere må innrømme at det ser litt koselig ut? ;)
Det ligger ca 40-50 minutter utenfor London sentrum, og det er jo ikke så gæli!
Rekk opp hånda de som vil beøske meg?? :D


Her er også et bilde av skolen min, som forøvrig heter Anglia Ruskin University. Og studiet heter Tourism Management. Jeg har en liiiiiten forhåpning om at jeg kan ta et semester i et eksotisk land! F.eks Dubai, Bali, Sør-Afrika eller noe sånt! Hvem vet? Må jo sjekke hvor de har tilbud om det jeg studerer og da, men det er i hvertfall mulighet for utvekslingssemester! :))

Jeg er greit spent nå, ja! Må snart booke flybillett.. enveis?? Shit! :P
Nevner igjen en av de midterste linjene i forrige innlegg.. FLYSKREKK!
Fakk jeg gruer meg til å fly alene!
Kanskje jeg kommer til å bæsje i buksa? Får ikke håpe det da :)
Gruuuuer meg til å forlate den digge senga mi. Seriøst, jeg veit jeg snakker mye om senga mi. Men faen heller altså, den er diggest i verden!!!! Dere må teste'n ut! ;D
NÆÆÆII det får dere ikke for den er min! *Pekepåogle*
Sees i CAMBRIDGE!

4 søte svar:

Tone sa...

Jeg må si jeg føler meg ganske skuffet her jeg sitter! Alt jeg hører er hvor mye du kommer til å savne din elskede seng!!!! hva med meg da??? Og resten av familien din, søsken etc? Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet....Buhuuu, buhuuu

tjine sa...

*Hånd i været!*

Hege sa...

*rekke opp hånden* :D kommer i høstefrien :P

Cathrine sa...

Fritt for å besøke først!! :D