02 april 2009

Action!

Jeg glemte å fortelle om hva som skjedde utafor kjøkkenvinduet her på tirsdag!
Hege kom løpende inn på rommet mitt å sa det sto masse politimenn utafor vinduet, jeg bare whaaaat?!

Så vi sto der skikkelig lenge å sniklyttet.. haha. De tok han i håndjern og han hadde visst en stjålet bil, og inni en jakkelomme hadde de funnet 50 gram stoff av noe slag..
Han sa han var helt uskyldig da, han hadde lånt bilen av en kamerat i Drammen, og jakka var kameraten sin.. hmm:P Men han ble kjørt rett i varetekt, og viking kom å hentet bilen.. Dramaa!
Alt dette skjedde inne på gårdsplassen her! Jeg skjønner ikke hvorfor de var her.. mistenker at det kanskje er en av kameratene til naboen vår, fordi han er ikke helt god i huet! Han Moren med familiehunder fra alta.. ;)

Men, nå skal jeg få ræva mi ut av senga, så skal jeg stikke en tur til byen. Jeg må hente noe attestgreier til førerkortet mitt (som jeg aldri kommer til å få..) haha :p
Men jeg er på trinn 3 nå da! Eller, blir det i neste timen! :) Det blir bra!

Tunga mi er forresten veldig mye bedre! Kanskje jeg kan spise noe ordentlig mat idag.. har ikke spist noe ennå da, men :P får se.. kanskje det blir nudler idag igjen.. ellers så kjøpte jeg meg en boks med barnemat i butikken i går!! ;)

0 søte svar: