28 april 2009

Skycoaster, isbilen og teorien!

Jaa, nå er det leeenge siden sist!
Jeg er jo nesten ikke hjemme lenger. Jeg er hjemom for å sove, også drar jeg igjen.. Men nå er det forhåpentligvis litt bedre fremover. Jobber fremdeles hver dag. Mandag-søndag, men jeg har i hvertfall kveldene ledige nå! :D

I går besto jeg site controller prøven, og det var diiiiigg! Har stressa med den så lenge nå, at jeg trodde jeg skulle fly i taket! Det er så deilig å ha det overstått!
han der mongomannen fra USA som skulle sertifisere oss var jo helt teit! Han pirket på alt, og blæææ..jaja. Men jeg hilste på William, og han var veeeldig søt! :D Biiitteliten!!

Jeg og Hege skulle kjøpe is fra isbilen idag. Siden vi fikk så lyst på når vi fikk reklame for den før helga!
Så når vi løp ut for å kjøpe, kom oss inn igjen og skulle spise, så satte jeg likesågodt fast hele jævla tunga, og innsiden av overleppa fast i isen, så måtte rive det av, og jeg er sikker på at halve leppa mi satt igjen i isen! jeg begynte å silblø på undersiden av leppa, og jeg har nå et stort åpent sår inni overleppa. AUUU!! Jeg kødder ikke, det svir grisemye! :P Bare sånn til informasjon.

Men helt ærlig, jeg gleder meg til å få et liv som består av noe annet enn jobbing. Selv om jeg trives med å jobbe. Men det er liksom litt digg med fri innimellom også!
Jeg har de siste ukene jobbet fra kvart på 8 til sånn 9-10 på kvelden. Og det er litt slitsomt. hvertfall når man jobber helgene i tillegg til alle ukedagene.., Menmen! Overlever det! :D

Litt utenom overskriften, men 4 Juni blir jeg sykemeldt i ca 4 uker. Det er da jeg skal operere, og det gruer jeg meg sinnsykt til. Det blir bra å ha det overstått, men skummelt fordet!

Teorien! Datoen er 6 mai! Om sjefen min godkjenner det da.. men jeg håper virkelig at det går bra, fordi jeg har ingen andre dager jeg kan ta den på! Da må jeg vente en evighet! =/
Men satser på at det går bra, og jeg mååå bestå! Eller så dør jeg på meg!

ja, det var alt for idag, nå skal jeg snart se på paradise hotell..!

1 søte svar:

tjine sa...

4 uker er lenge, men slapp av. vi kommer nok mannsterke for å hjelpe deg å ta på sokker ;)