21 april 2009

Sertifisering og styr

Gurimalla jeg har vondt i ryggen idag. Jeg går som en gammal dame, med helt kroket rygg!
Nå gleder jeg meg skikkelig til å operere sånn at jeg kan bli kvitt de jævla problemene en gangfor alle! :P

I det siste har det skjedd endel. Hele helgen var det opplæring på Tusenfryd. Mandag jobbet jeg først barnehage, også var det skycoaster-trening på kvelden. Så ble en veldig lang dag. Idag jobbet jeg i barnehagen, også hadde jeg kjøretime etterpå. Jeg var skikkelig flink idag! ;D
Også sto vi å så på noen digre rotter som sloss under tbanen på brynseng. De tok helt av :P

I morgen skal vi trene mer på sky coaster, og på mandag er det sertifisering. Gruer meg som en griiiis.. Sliter skikkelig med den lesinga altså.. =/ Må lese litt før jeg legger meg etterpå tror jeg :)
Hååper på å ta bilteorien snart også. Nå har _endelig_ søknaden min blitt godkjent. Det tok bare 4 uker liksom... Men jeg må se ann med jobb osv. Jaja..

Ellers så har jeg skikkelig lyst å skrive et morsomt innlegg.. jeg har masse kule historier på lager, men jeg orker ikke. Tar det senere ;D

Nå har korpsene begynt å øve til 17.mai så nå er det seriøøøøst snart sommer!!!!!! :D:D

1 søte svar:

tjine sa...

Jeg er på TF i morgen om du trenger hjelp til teorien :) Så kan jeg prøve å hjelpe deg så godt man kan :)