16 april 2009

Da er jeg den neste i rekka

til å fortelle verden at jeg har nå fått meg twitter!

Jeg føler at alle bloggene jeg leser for tiden har fått seg twitter, så for to dager siden lager jeg meg sannelig en profil. Skjønner ikke helt greia ennå, men jeg skal gi det en sjangs..
Man skriver jo statuser på facebook, så hva man skal med twitter har jeg liksom ikke helt sett grunnen til ennå, men kanskje jeg fatter mer etterhvert?

jeg heter christinerandby, bare å følge twitten min ;P

Ellers så har dagen idag vært ganske bra! Jeg har jo som sagt vært i frognerparken med barna mine. Det var kjemepekoooos! De ble suuuperfasinerte av bussruta. Kuleste de har lest noengang, det er jeg sikker på! Også skrek de BUSS! og TUTTUT hver gang de så en buss eller en trikk.. det tok av ;P

Jeg har ennå ikke spist middag, så for å være helt ærlig så tror jeg ikke at det kommer til å skje så mye på den fronten heller.

Men jeg har jo spist noe da! Fordi jeg var så fryktelig kald istad, også begynte det å regne. Så da fikk jeg lyst på kakao og marsmellows. Så det gikk jeg på butikken å kjøpte. nais middag! :) Det var veldig godt da!

Nå har jeg fått vaktlisten for første del av sommeren på tusenfryd også, og fy faen. jeg er litt sinna.. jeg har fått en t3 vakt?? :P dårlig gjort... :( t3 vaktene forfølger meg! Det var en av mine første vakter i fjor også! Mongispongis!

jeg har en chutenvakt jeg vil bytte bort også, bare rekk opp hånda. Har endel fri, så bare gi meg vakter, jeg er BLAKK og jeg skal til usa, så må jobbe myyyyye! :P

3 søte svar:

Cathrine sa...

JUHU! Twitter... Høres ut som noe for meg :D Når Miley Cyrus kan, da kan jeg også :P

tjine sa...

kan jo hende du får splash da ;) eller så er ikke blekk så ille heller :D

tjine sa...

og: :O :O :O! har du fått DEG chuten?? galskap ;) kaja annonserte akkurat at hun trengte flere vakter btw!