08 april 2009

Kjøretimer og sånt

Lenge siden jeg har skrevet om kjøretimene mine her inne.
Nå kan jeg informere dere om at det går egentlig ganske bra. Jeg hadde veiledningstime idag, og nå er jeg på trinn 3 :) Skal ha glattkjøring å sånt etter hvert!

Det eneste jeg sliter litt med er klutchen!!! ENNÅ!! Jeg blir gaaal.. den liker meg ikke! :(
Jeg kveler den opp til flere ganger på hver kjøretime ennå, og det suuuger! Blææ...

Neste time skal jeg ha en dobbel, og da skal vi trene masse på klutchingen, så jeg håper jeg får det helt inn da! :P Jeg føler jeg burde være forbi dette for lenge siden. Hun sier selv at jeg allerede kan masse fra trinn 3, men jeg henger etter med den forbanna klutchen :P Jeg blir jo så ivrig.. haha


Men men.. jeg får vel kanskje lappen etter hvert jeg og.. some day..


2 søte svar:

Tone sa...

Jada, du klarer dette vet du. Du kan jo kjøre litt med den avbalanserte, rolige moren din, så får du litt ekstra gratis trening...

tjine sa...

haha, det høres kjent ut.. jeg vurderte å bare rive av clutchen.. :p