17 mars 2009

Tja, lite blogging gitt...

Jeg blogger ikke så mye i det siste føler jeg.. Men det skjer liksom noe hver dag!

Jeg var på Ikea i går med Trine, det var kos! :) Digger ikea!
Idag skulle jeg egentlig ha kjøretime, men den ble flytta til torsdag.. jaja :P Spennende..

Jeg har også fått sendt av gårde to søknader til noen skoler i England!
En i Camebridge, og en i Plymouth, det blir spennende å høre hva som skjer!!
Har fremdeles ikke hørt noe fra Dublin, og jeg søkte for 1,5 mnd siden.. har ikke så masse forhåpninger der lenger egentlig.. hehe

Men men, får nå se hvor jeg havner, jeg vet ikke hvor jeg vil havne engang!

I helgen har jeg vært i Trysil på hytta til Leif! Det var kjempekos :)
Vi har grilla og hoppa fra taket og drikki bacardi razz og sprit.. helt lovlig for første gang for min del ;D

Brukte åååår og dag på å kjøre både dit og hjem igjen, og jeg ble en SMULE rastløs.. Tror resten av bilen ble litt irriterte på meg, men men.. sånn er det å være Christine. Null tomdighet!

Skal prøve å bli flinkere til å oppdatere, men skjer ikke så mye spennende. bare mye stress! :P

3 søte svar:

tonasverden sa...

hva mener du lovlig for første gang for deg? du har vel ikke drukket det før?
Og appropo din tålmodighet, tydeligvis veldig liten siden du har klart å skrive det feil og ;-) hehe

Tone sa...

ja, tålmodighet er visst et vanskelig ord, og man kan fort bli litt utålmodig når man skal skrive dette veeeldig lange, vanskelige ordet...hehe

Anonym sa...

Christine daa:p
du kanke forvente svar fra Dublin før til sommern ellerno!:p Det er jo vanlig i Norge også, fristene mesteparten av stedene er i april, og man får svar til sommern!:)
Smør deg med tålmodighet, du har jo ikke noe av det på noen områder:p