28 mars 2009

Litt diverse!

I går var jeg på byen. Det var egentlig dritarti!

Jeg fikk besøk av Lena, så vi lagde oss nachos, også sminka vi oss og fiksa håret med en flaske vin! Det var kos!
Etterhvert så kom Runa, vi drakk litt(mye?) geleshots! Jeg hadde laget med bringebær og sitron! Det var ganske digg egentlig! Vi så på norske talenter, hørte på gaute, dansa, hadde på webcam og styra veldig! Når klokka ble sånn 10, så dro vi til Trine på anker, der vi drakk litt mer, og spilte alias! Alias i fylla var litt komplisert... liiitt lett å forsnakke seg! Hihi

Endte med at vi dro på biblos i halv 12-12 tiden, men der var det jo nesten tomt!! Skjønte ikke helt det, men..
Men det var gøy fordeom da! Vi hørte på masse tyrkiamusikk og dansa og fikk mase rabatt på drikke siden lena ble kjent med de som sto i baren! Også ble vi invitert på nach der etter stengetid! Genialt tenkte vi! Var gratis drikke til alle jenter! Juhu! Og Trine, Runa og Lena fikk han ene bartendern til å strippe mens jeg var ute en tur.. :P

Så vi dro ut litt, gikk en tur, Trine skulle ha røyk.. vi var utafor trompeten en stund, også dro vi tilbake, og da var det nach på biblos!!
Vi fikk øl i bøtter og spann, også fikk vi en heeel flaske tyrker med de største shotglassene verden har sett!! Det var helt sykt! Så ut som kjøkkenglass vett... men men! Det var arti!!
Når klokka hadde blitt sånn 4 eller noe, så fant vi ut at vi kanskje skulle dra derfra, så da fulgte vi Trine hjem til anker fordi vi skulle ta taxi derfra. Men vi stoppa først innom seven eleven og ble invitrt på nach av noen rare folk, også dro vi videre. Vi stoppa på en pizza og kebabgreie for lena skulle ha pizza..

På pizzaplassen så møtte vi verdens sykeste mann. Han lo så helt utrolig sykt!! Filmen ligger på facebook, så den må dere gå å se!! helt insaaaane!!

Så idag har jeg vært sååå sunn! Jeg har spist frokost på mcdonalds, og lørdagspizza til middag, og nå spiser jeg potetgullet og sjokoladen som lena ikke spiste i går... :D Etterpå skal jeg lage sånn toro greie som skal varmes i mikroen med kylling tandoori! NAMMM!

Nå er det earth hour! Håper dere har skrudd av lysene deres alle sammen?? :)
Det har vi! Og vi har tent masse masse stearinlys!! Koooselig!

1 søte svar:

Tone sa...

Lurer på hvordan det så ut når håret var pyntet med en flaske vin? Har faktisk aldri sett noen som har brukt vinflaske som hårpynt før...