29 mars 2009

Tusenfryyyyd

Siden jeg jobber på tusenfryd, OG jeg er en blogger (liker å tro at jeg er det i allefall..) så vil det være naturlig at dette kommer til å bli den feteste sladresiden til sommern!! Hvertfall etter at alle tagget meg som "the one with all the gossip" på facebook! Må jo leve opp til ryktet mitt.



Var på første opplæringsdings idag.. det var koselig. Fikk jo møte alle igjen og sånt. Også lærte vi å sjonglere av en sjonglørmann som var prikk lik en eldre versjon av Kristian Valen. Uhyre morsomt. Han sa jeg var flink, og jeg annså meg selv som naturtalent.... helt til vi skulle begynne med tre baller! Det gikk ikke like bra nei.. Men jeg fikk til litt! Og jeg skal jaggu meg gå til innkjøp av sjonglørballer. Det er jo bare evig kult!



Har jeg noe å finne på, på jobb også kanskje?
Ikke Tusenfryd da såklart.. der er vi litt for busy for sånt.. I arbeidstiden vel og merke.

Nå skal det sies at vi kommer en time for tidlig på jobb for å sitte på kontoret å skravle før parken åpner.. koseliiiiig.




Dette er meg i løpet av sommerferien

JEG VEIT DU ER SJALU FORDI JEG KAN SJONGLERE OG IKKE DU.......

0 søte svar: