09 mars 2009

Herlig bilde!


Jeg følte alle hadde så utrolig lyst til å se meg på close hold, så her er meg folkens:-Dnå er jeg på jobb. Barna sover. Og jeg har vært på sykehuset idag. Det gik ganske greit. Litt ubehagelig, men jaja. Nå som det er over og jeg bare må sitte å vente en stund fremover. Dette her kommer til å skje, og alle kommer til å finne det ut før eller siden uansett. Så kan jeg vel bare fortelle verden hva det er som skjer. Vel, jeg skal ha plastisk kirurgi. Høres litt dramatisk ut? Er ikke så ikke som det høres ut som. Jeg skal ha brystreduksjon. Dvs at jeg skal fjerne litt av puppene mine:p det kommer til å skje ca i mai. Så det blir en spennende til fremover. Jeg gruer meg ekstremt mye. Tenk om jeg dør:p men før det så må jeg grue meg til onsdag, for da har jeg min første Kjøretime. Vel vel. Take care!

2 søte svar:

Anonym sa...

Haha! Så vakker du er christine!:p dette likte jeg!:D

Tone sa...

nydeligste bilde ever!