29 mars 2009

Drite ut seg selv sa du?

Jeg sliter, dette er min syvhundrende blogginnlegg idag. Men helt seriøst.
Jeg er dævvtrøtt. Sov 3 timer inatt. Måtte opp kl 7. Det skulle vært forbudt på en Søndag!

Morten, i leiligheten over oss. Han hadde bursdag i går. 30 år! Så de hadde visst bestemt seg for å campe utenfor soveromsvinduet mitt å skyte opp en hel haug av raketter og kinaputter og diverse?? Midt på svarte natta??
Har jeg nevnt før at de som bor der oppe er unormale? Veeel, nå gjør jeg det igjen! De sliter så til de grader.

Men det var jo ikke Morten som har familiehund fra Alta vi skulle snakke om. Det var meg!
Sjokk?

Jeg må være ekstremt glad i meg selv, som klarer å skrive så mye om meg selv hver dag..
Greia er den at jeg tittet nettopp litt lengre tilbake i bloggen min. Og Trine har kommentert på ett innlegg som jeg ikke har sett før nå. Det var det med at pcen min spøkte. Hun synes det var bra at jeg ikke skulle stå på toktet dagen etter.. Egentlig er dette mobbing på høyt nivå. Men siden det er Trine så skal jeg se gjennom fingrene denne ene gangen :)

Jeg fikk nemmlig pluttselig ekstremt lyst til å drite megselv loddrett ut på world wide web.

SÅ; for alle interresserte. Jeg er skada. Med store bokstaver og uten dobbelt V.
Jeg skulle ha en vakt på toktet (Inni en svart hule med masse skumle vikinger) og natten i forveien hadde jeg sittet oppe å lest om spiritisme. Så det endte med at jeg ikke turte å stå der. Så Jon Anders snille pusen meldte seg frivillig til å stå der for meg.
Men jeg glemte kanskje å nevne at jeg glemte at det var søndag så jeg skulle ta en buss som ikke går på søndager? Så jeg kom en time for sent på jobb i tillegg?
Ja jeg er ganske flink!

Eller, hva med den gangen jeg var russ (høres ut som jeg er 40 år jo..) som jeg ble litt (u)betydlig beruset. Skulle hilse på Audun bak spilldisken, tok løpefart og endte opp i en salto og vips så lå jeg på gulvet på andre siden. Dagen etter, og en goood stund etterpå hadde jeg en svær kul midt i panna, og en som dekket hele underarmen. Sjarmerende.

Eller, hva med den gangen jeg skulle gå oppover trippelsklia på badefryd, en god og "varm" regnversdag med bukse på. Som jeg klarte å tryne lang som jeg er nedover sklia. Det var digg. jeg var gjennomvåt resten av dagen..

Jeg kommer ikke på noe mer!! Dette er krise.. jeg har SÅ masse bra historier om meg selv!!

Forresten så klarer jeg ikke å si kjjjjj-lyden!! Det er helt forferdelig. Jeg hører det ikke selv. Men alle ler av meg pga det. Så jeg har i protest begynt å si KØTT!!!! og KEDE og så videre.. du skjønner tegninga.

Jeg vil komme på flere historier om meg selv da, det er jo det som er morsomt...
Glemte jeg forresten å nevne at på russens dag på tusenfryd så ville jeg snylte cola fra personal-automaten siden det er så ekstremt mye billigere. Men siden jeg var så stille bak ved kontoret så hørte ene ledern min meg, kom ut å spurte hva jeg drev med. Jeg får jo ikke lov å være der uten uniform! og i allefall ikke med promille! Eller kanskje prosent?
Jeg presterte å si: jeg må på dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo


minn meg på flere ting, så skal jeg gjerne drite ut meg selv mer.

1 søte svar:

Runa sa...

hahahaha! Jeg ler så jeg blir flau her jeg sitter nå, med lånt pc midt i stua, folk må lure på hva jeg driver med:p