24 mars 2009

Jeg kom innnnn!! :)

Jeg har kommet inn på begge skolene jeg har søkt på hittil! Bortsettfra Dublin da :P Som jeg ikke aner når jeg får svar fra..

Den ene ligger altså i Plymouth, heelt sør-vest i england. ca 4 timer utenfor London. Og den andre ligger i cambridge. Stoooor studentby rett utenfor London!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. jeg vil være nærme London, men jeg vil gå det studiet som er i plymouth.. Hardt liv!! :P

Må ta meg en ukes tid å tenke litt på det! Men jeg har funnet ut at jeg vil bo på en en-suite leilighet! Sånn at jeg får mitt eget bad! Det syns jeg er ganske åkey å ha! Hvis ikke må jeg dele med 10 andre.. hehe.. huff!

Ellers så skal jeg til Trine å spille alias i morra! med runa og jeanette! Det blir arti! Jeg aner ikke hva det er, så kommer til å tape leeeett, men bra jeg ikke er en dårlig taper i allefall!
På fredag kommer lena på besøk. vi skal drikke geleshots!! Det blir heftig!

0 søte svar: