02 mars 2009

Dagens morsomhet

Det er kanskje ingen hemlighet at jeg og Hege ikke låser døra mens vi skal på butikken en bitteliten tur. Er jo så slitsomt å ta med seg nøkler.. huff og huff :P

så, her er en scene fra dagens handletur som, ikke sjokkerende nok, tok _litt_ lengre tid enn forventet.

Mobilen til Hege ringer, ukjent nr.

"Hallo?"
"Hei, hvor er du??"
"Eehhmm.. hvem er det?"
"Tone!" (mamma...)

(samtale mellom mamma og hege...)

Jeg tok røret.

"Hei, hvor er du?"
"I butikken..?:P"
"Åja, gjett hvor jeg er a? Jeg sitter i sofaen din å ser på tv jeg!!!"
"Jaha? Skjer med å valse rett inn a?"
"skjer med å ikke låse døra?"
"jammen det skulle jo ingen finne ut av! Du pleier jo å ringe før du kommer på besøk da??"
"Ja... men telefonen din ligger igjen i sofaen her da, dumma!"
"Åååja..."
"Ja, jeg veit hvor jeg skal dra for å stjele neste gang i allefall"


Jadda.. så når vi kom hjem så satt mamma i sofan å så på tv :P Trygt i grunn..

Kanskje på tide å låse døra?

3 søte svar:

Anonym sa...

Hahahaha, genialt! :D Si i fra neste gang du drar på butikken, så kommer jeg og stjeler den telysholdertingen din :P Du må jo låse, du bor på Sinsen! Låser selvom jeg er hjemme jeg.. ^^

Tone sa...

jeg må si du er modig altså! men jeg har jo nøkkel hjem til deg, så hvis du drar uten å låse en gang til, kan jeg bare kjøre bortom å låse døra for deg, så kommer du ikke inn!!!???!!! For du har jo lagt nøklene dine igjen inne i leiligheten.....

Jeanette Josephine Berg sa...

Haha! Jeg skal så sitte utenfor leiligheten din, også skal jeg gå inn og stjele de kule vegglampene dine neste gang du går på butikken^^