23 mars 2009

Selvdigger:-D


Jepp. Se på meg. Jeg digger meg selv:p haha. Mye å gjøre på jobb? Nei i grunn ikke. Tre som har fri. Så sitter å venter på han ene som skal være her idag. Det er selvfølgelig han som alltid kommer sist som skal være her idag:p typisk... Så nå sitter jeg å kjeder meg og hører på radio1... De spiller aleksander rybak nå:-D<3 gleder meg til å se finalen. Håper han vinner hele dritten;-)

I tillegg til å vente på å jobbe, så venter jeg på at dama som forteller meg om jeg kommer inn på skole eller ikke ringer meg! My future is in her heands:p også venter jeg på skatteoppgjøret!! Blir GAL av å vente! Føler alle utenom meg har fått!=\ blæ!

1 søte svar:

Tone sa...

tror ikke postbudet gidder å raska på selv om du begynner å bli utålmodig altså:) Han går sikkert med "muse-skritt" for din skyld...Jeg får sikkert leeenge før deg...