01 mars 2009

USA regler og skinnjakke!

Nå har jeg og Hege sendt inn søknadsskjema for å få lov å komme inn til USA, det var noen snodige spørsmål vi måtte gjennom, kan man trygt si. Vi måtte svare påom vi var psykisk syke, om vi var narkotikamissbrukere, om vi hadde planlagt å gjøre kriminelle handlinger mens vi er i USA, om vi har vært med på nazistforfølgelse mellom 1933 og 1945, om vi har holdt amerikanske barn fra deres foreldre over lengre tid og maaasse mer! Syke regler de har der borte altså :P

På fredag var vi på kino, vi så på he's just not that into you. Jeg har gleda meg lenge til den skulle komme på kino. Men den skuffet veldig. Den var alt for lang! Selve historien var grei, men de skulle ha klippet bort halve filmen uten problemer. Drama-komedie på 2,5 time er aaalt for mye!
Men den var jo helt grei da :)

Også fant jeg skinnjakka mi! Jeg har prøvd den såå mange ganger, og hatt lyst på den kjempe lenge, men har ikke tatt meg råd til å kjøpe den. I helga var den på tilbud til 199 kr!!! :O
Hege sa jeg fikk lov, og når jeg ringte Runa så sa hun også at det var greit, så da var det vel det, da :P
Men nå er jeg seriøst blakk igjen. Fikk lønn på torsdag O_o

Men vi har endelig fått bestilt hotell i San Francisco! Vi skal bo midt i Union Square! Det blir bra :)

I går var vi på utdanningsmessen i Oslo Spektrum, og jeg har smakt litt på tanken om å søke på skoler i storbritannia.. Det er jo mye mer trygt å søke gjennom en organisasjon, så jeg må tenke litt mer på det. Man kan søke helt frem til sommern, så jeg kan jo egentlig bare søke i vei, og takke ja til den jeg vil gå på litt senere :)

Vekk fra Norge skal jeg i allefall!

0 søte svar: