06 mars 2009

Gruer meg til neste uke

Huff.. er en nærvepirende uke jeg har fremfor meg!

På mandag skal jeg på sykehuset, jeg gruer meg noe helt enormt!!!!
Håper det går bra, da.. hehe, men får se :P

Og på onsdag skal jeg ha min første kjøretime!! Herreguuuuud!
Wish me luck liksom.. jeg kommer til å kjøre ut i grøfta, det er jeg sikker på!

Watch out, Christine er sluppet løs i trafikken!!!

3 søte svar:

Tone sa...

Det kommer til å gå så bra så. Vi skal jo kjøre litt på lørdag og søndag også, så det ordner seg nok.

Anonym sa...

Jeg skal holde meg innendørs! Takk for advarselen ;) Kan jo risikere å bli påkjørt i krysset her.. Og neste uke går så fint så! :) Jeg har en teoribok et sted, men tipper jeg ikke finner den før i slutten av mnd :P Du kan få låne den da om du ikke har skaffet deg noen annen :)

Christine sa...

trine, du må lete!!! Jeg trenger :P hehe