06 august 2009

Jajaja, på'an igjen!

Jeg vet jeg har vært slækk på bloggen i det siste. Men det skjer noe hele tiden nå som jeg er hjemme igjen!

Men for å oppsummere tiden etter jeg kom hjem ganske kort så kan jeg si at det har blitt endel tid men jentene mine, også har jeg jobba ganske mye! Har vært veldig opp og ned om det er mye å gjøre. Noen dager er det pøseregn og ingen folk å se, og andre dager er det veldig varmt og stappa med folk! Det har jo vært dårlig vær hele sommeren, så alle må vel ta igjen å dra på tusenfryd en dag det er fint vær, så da blir det vel sånn...

På mandag var vi ute på byen. Det var veldig koselig! På fredag (imorgen) er det innflyttningsfest hos Kaja, og avdelingsmøte! Det blir bra! Jeg gleder meg!

Så er det ikke så veldig lenge til det er fest hos kristoffer heller. Dette begynner å ligne en sommer jeg har savnet!!

Nå er det under en måned igjen til jeg flytter inn på rom 331 på Peter Taylor House i England.. Jeg grugleder meg!

Blir trist å forlate alle her i Norge, og skummelt å være helt alene i ett nytt land uten noen andre som snakker mitt språk, jeg er ikke akkurat verdens mester i engelsk! Men blir utrolig deilig å komme til nye folk, nye omgivelser og alt er helt nytt!!

Men alle må komme å besøke meg da!;)

0 søte svar: