18 august 2009

Ett lite mål, med store hensikter - overleve

Målet mitt er å trene minst 4 dager i uken frem til jeg reiser til England.

Det er fordi jeg har gratis trening på skolen jeg skal starte på. Og hvem vil ikke benytte alt som er gratis??
I DO!

Men - det er kun unge medstudenter som er der, og jeg vil ikke virke som den late slappfisken jeg er, så da må jeg snikstarte!

Jeg var flink en gang i tiden. Jeg trente hele tiden, var nesten besatt, det var dritgøy! :D
Men så er det samme reglen hver sommer. Jeg jobber døgnet rundt og da blir det ikke tid.

Jeg hadde dag 1. idag, så fra nå av skal jeg oppdatere dere hver eneste dag om hva jeg har gjort for noe furnuftig den dagen.
Idag hadde jeg 30 minutter intervall på tredemøllen (4 min løpe, 2 min gå) dette ble fulgt opp av 15 blodig harde minutter på romaskinen. Målet var 1000 meter, men jeg tvang meg til å klare 1500. Det er INGENTING men det var hardt! Dårlig form gitt!! :D Så ble det sånn 30 min-ish med litt forskjellig styrketrening. (i dette sekund kom jeg på at jeg glemte mage-maskinen! Buhuu!)

Så avsluttet jeg med 15 minutter med rask gange i 8 incline (høy oppoverbakke:P)

SÅH! It's on my new Camebridge fellas!! I'm coming to get yah!!!

(Hemligheten min er at jeg egentlig bare vil overleve den 16 dagers lange fadderuken. Og de neste 9 månedene med festing etter det!;) ) Men ikke si det til noen.. Hoho!



Dette er sånn ca sånn jeg ser ut når jeg trener!!! ;) Believe it if you want!

0 søte svar: