20 august 2009

Fint liv

Dagen idag er allerede veldig godt igang, men jeg har mye igjen!
Til nå har jeg rukket å lage meg deilige pannekaker med oppskjært banan til frokost. Det var ganske godt! Også fikk jeg lagt inn 35 minutter trening, pluss noen minutter med min fantastiske rokkering. Kommer til å bli blå og grønn igjen nå, men pytt!

Hoppet i dusjen, og nå må jeg legge de skittne klærne mine inn på badet for de gjør så hele rommet mitt lukter røyk. UggUgg!

Skal snart tusle til tbanen også, for i byen skal jeg møte Jon Anders, Jeanette og Runa til en kaffe.
Så når vi har drukket kaffe en time eller to skal jeg og Runa til Tusenfryd for å jobbe event, siden vår kjære sjef tryglet oss så pent i går...

Så da er jeg vel ikke hjemme før sent i kveld. Men det gjør ingenting. Det er bare digg å ha ett liv skal jeg si deg!!! ;D

0 søte svar: