18 august 2009

Still going strong

Idag tidlig våknet jeg av den sterkeste smerte jeg har kjent på lang tid. Jeg var støl i rompa, på låra, på hoftene, i ryggen, foran armene, bak armene, på skulderne. Takk gud jeg glemte den mage-maskinen for jeg var ikke støl i magen! Hurra!

Jeg vagger når jeg går, og det ser ut som jeg har bæsja på meg, og armene står omtrent rett ut i lufta. Å være støl er VONDT!!

Men jeg var fast bestemt på å trene idag og. Vil jo ikke svikte opplegget etter en dag. Men fant ut at å trene styrke hørtes alt for vondt ut, så jeg tok meg en joggetur i skogen på ca 40 minutter. Bedre enn ingenting. Fikk tøyd godt ut etterpå så forhåpentligvis blir det ikke værre til i morgen. (lov å håpe...)

Så nå skal jeg kle på meg og gå bort til tveita for å handle litt!
Det er ganske langt å gå altså.. Tipper det vil ta litt over en halvtime!

Ikveld skal jeg spise middag hos tante, det blir koselig ;D