24 august 2009

Mandag igjen!

Har du noen gang opplevd at tiden bare forsvinner?
Dagene bare flyr av gårde, og før du vet ordet av det, så er uka over..

Det er en skremmende følelse. Nå er det mindre enn to uker igjen. Jeg flytter neste lørdag.
Hva pakker man for å flytte for å studere? Man trenger jo ikke bare klær! Jeg blir helt stresset av dette.
Men mandag om to uker så er jeg på plass i hybelen min altså, min kjempestore hybel på 9 kvadrat.

Okey, nok om det.

Jeg sto opp tidlig idag. Halv 10! Fikk kommet meg ut av senga og på trening. Det var helt fantastisk digg! 1,5 time også tok jeg sol etterpå. Jeg hater å se ut som ett spøkelse.

Nå sitter jeg å ser på One Tree Hill å venter på at mamma skal komme hjem. Vi har ikke balsam så jeg får ikke dusjet ennå. Skal dusje mens jeg venter på mat! Også skal vi ut å kjøpe gave til Charlotte. Hun har termin om 5 dager, og jeg har ikke hørt noe fra hun på lenge. Er spennende å se om det skjer noe! Venter i spenning her altså!!

0 søte svar: