28 august 2009

Helg igjen



Nå er det helg igjen.
Folk har fri fra jobb, er på fest, spiser god mat, shopper, drar på besøk, drar på byen, koser seg med venner og familie.

Hva skal jeg?
Jobbe!

Det er litt kjipt, men det gjør egentlig ingenting siden det er 3 vakter igjen av min tusenfrydkarriere.
Jeg har nå jobbet på Tusenfryd i 5 sesonger. Jeg startet med 2 år på spill, som om mulig var to av de beste årene så langt i livet mitt.
Jeg ble kjent med meg selv på en helt ny måte, og jeg ble utadvent, noe jeg aldri var som liten.
jeg lærte å stole på instinktene mine og jeg ble veldig glad i jobben.
Slutte skulle jeg hvert år, men jeg har ennå ikke klart det.
Hopper til min store fortvilelse over til attraksjoner da jeg fylte 18 og ikke kunne henge med fjortissene lenger. Men jeg trivdes der også. Den dag idag kunne jeg nok aldri jobbet på spill på nytt. Det er en tid som tilhører fortiden.
Jeg er glad i jobben min. Sjefene mine er snille, kollegaene mine er snille og vi gjør masse moro sammen.
Mine aller beste venner har jeg funnet der også <3

Men nå er det faktisk min siste sesong.
Tro det eller ei.
kan hende jeg tar på meg et par vakter i løpet av sesongen hvis de trenger meg. Men i bunn og grunn skal jeg nok ikke jobbe fast.

Jeg må skaffe meg en ny sommerjobb i Norge, og en annen jobb i England.
Har en spennende tid foran meg. Mye nytt! :)

1 søte svar:

Runa sa...

vi får nå se, lille venn:)