19 august 2009

Klar for å vise kløft

I usa kjøpte jeg meg en søt, helt enkel grå kjole som jeg ennå ikke har fått brukt. Det er jo ikke akkurat supervær her i landet.

Men idag har min bror bursdag, så da tenkte jeg å bruke anledningen til å ta den på.
Den har en ganske heftig utringning, men det blir vel bra forde! :P

Idag sto jeg opp litt før 12. Spiste frokost. Dro på trening (!!Flink!) Var der i 1,5 time idag også. 45 minutter var jeg på tredemølla tilsammen. Ganske stolt da ja. Så tok jeg ti minutter på ellipsemaskinen. Hadde glemt hvor gøy det var! Og i tillegg fant jeg ut hvor lite leggmuskler jeg har igjen. Ca ingenting! :D

Ble også 30-35 minutter styrke. Det var ganske digg å være ferdig etterpå!

Nå skal jeg ut å spise på big horn og hive innpå alle de kaloriene jeg forbrant tidligere idag. Yehey! :p

Kos dere i kveld =)

0 søte svar: