26 august 2009

Hade

Jeg er ingen hade-person.
Men den siste tiden har jeg sagt hade til alt for mange. Det er fryktelig trist!
På søndag sa jeg hade til Trine. Det var vondt faktisk.. :(

I går sto jeg opp og dro på trening. 1 time kondisjon. Hurra!
Så dro jeg til byen å møtte Cathrine. Vi dro på det åpne theater på grønland. Kjempekoselig kafe!
Etter å ha vært der en god stund dro jeg å møtte Jeanette, så dro vi på kino.
Vi så L.A Gigolo. Syyyyk film!! Men litt morsom også da. Men tror egentlig det holdt med en gang :p

Nå tror jeg det er ganske offisielt også. Jeg skal bli en landsbygd-beboer.
Vi skal faktisk flytte til ett sted med litt over 500 innbyggere.

Huset skal visst være ferdig rundt april/mai etter hva jeg har fått med meg. Så jeg kommer jo ikke til å bo der før neste sommer da. Men men

Jeg prøver å finne ut hvor jeg skal jobbe neste sommer. Noe tusenfryd blir det nok ikke tror jeg.
Jeg skal søke på gardemoen og jessheim storsenter har jeg tenkt.
Kanskje jeg møter martin også!! Tenk så stor han er neste sommer!! nesten 3 år!! Babyen min :)

Nå ligger jeg å sløver på sofan. Skulle stå opp og dra på trening. Men det pøøøøseregnet ute, så jeg ville ikke egentlig gå ut :P
Får se hva det blir til senere idag, jeg tror jeg skal møte Thea! Koseliiig! Men ennå en å si hade til... snufs

0 søte svar: