01 juli 2009

Snart klar til å draaaaaaaaaaaa!!

Nå har jeg pakket! Kofferten er faktisk ikke så full som man skulle tro! Jeg får med andre ord plass til å shoppe litt!!! Kan ikke bli bedre enn som så?

Har til og med rukket å farge håret! Så nå er det ennå litt blondere enn før. Men det syns ikke sånn kjempe godt da.
På denne her tiden i morgen er vi på flyet på vei til London. Vi skal nemlig mellomlande et par timer på Heathrow, til vår store glede. Not.
Vi har aldri mellomlandet før, så det kan bli skikkelig interressant. Med vår retningssans kan vi likesågodt havne på sørpolen. Det hadde virkelig tatt seg ut! :))

Jeg satser på at jeg har husket å pakke alt. Så når vi står opp i morgen skal vi bare fikse resten og dra! Flyet vårt går 16.55, og vi regner med å være der til hvertfall kl 1. Det er nemlig en liten fare for at vi ikke får sitte sammen på flyet til New York. Og hvis vi ikke får det. ja, da må jeg nesten gå å henge meg. (Haha, den er intern)

For å få tiden til å gå så skal vi sove. Hvis det er fysisk mulig, spille sudoku, lese blader, se på film.. ja.. vi har ikke så veldig mange planer egentlig. Vi kommer til å kjede oss i hjel uansett så det kan bli gøy.

Tenkte forresten å annonsere vinneren av konkurransen. Det var bare 3 som var med, så vinnersjangsene var jo ganske store da. Men det ble Iseliiiin! :)) Grattis! Du skal få gavekort av meg så fort jeg kommer hjem fra USA. Om du trenger det før, så kan du bare sende meg en mail så skal jeg fikse det.

Kommer til å oppdatere bloggen i usa. Så ofte jeg kan. Vi er ikke helt sikre på hvordan det er med internett på de forskjellige stedene. Men jeg er jo som sagt ikke fylt 21 ennå, så vi blir ikke å gå ut på kveldene, så noe må vi jo fylle kveldene med. Da kan jeg jo like godt skrive litt her inne ;)

Følg med!

0 søte svar: